Persico, Donatella
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 2 |
2022 | 10 |
2021 | 3 |
2020 | 5 |
2019 | 2 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 2 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 1 |
2020 | 0 | 8 |
2019 | 0 | 3 |
2018 | 1 | 2 |
2015 | 0 | 10 |
2010 | 0 | 4 |
2007 | 0 | 1 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 2 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
15 | Artículo de revista | 29 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2020 |
Guest editorial: Challenges to the educational field
|
Artículo ARTICULO | 8 |
2015 |
Methodological approaches in MOOC research
|
Artículo | 6 |
2010 |
An online course fostering self-regulation of trainee teachers
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2015 |
Informing learning design with learning analytics to improve teacher inquiry.
|
Artículo | 4 |
2019 |
Meeting players where they are
|
Artículo | 3 |
2018 |
Teachers as designers of TEL interventions.
|
Artículo | 2 |
2007 |
A general framework for tracking and analysing learning processes in computer-supported collaborative learning environments
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2021 |
Guest editorial challenges to the educational field—Part II:
|
Artículo EDITORIAL | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024