Gibson, Todd A.
University of Texas at Austin (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
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2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 2 |
2021 | 2 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 2 |
2018 | 1 | 1 |
2015 | 0 | 1 |
2014 | 0 | 1 |
2016 | 2 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
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10 | Artículo de revista | 5 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
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2015 |
The role of phonological structure and experience in bilingual children's nonword repetition performance
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Artículo | 1 |
2018 |
Polysyllabic shortening in speakers exposed to two languages
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Artículo | 1 |
2020 |
Polysyllabic shortening in Spanish-English bilingual children
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Artículo ARTICULO | 1 |
2014 |
The relation between language experience and receptive-expressive semantic gaps in bilingual children
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Artículo ARTICULO | 1 |
2020 |
The influence of language background and second language phonetics training on the perception of lexical stress in a second language
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Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Nov-2024