Número de publicaciones: 16 (81.2% citado)
Número de citas: 25 (8.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 13
Índice h: 2
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.1
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 4
2022 5
2021 7
2020 7
2019 0
2018 0
2017 0
2016 2
2015 0
2014 0
2013 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 2 2
2019 1 3
2018 1 4
2017 2 4
2016 2 2
2015 3 1
2013 2 9
2014 1 0
2020 1 0
2022 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
16 Artículo de revista 25
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 research-article Integration of dynamic assessment and instructional conversations to promote development and improve assessment in the language classroom
Artículo ARTICULO 5
2013 Student collaboration and teacher-directed classroom dynamic assessment
Artículo 4
2019 L2 Dynamic Assessment
Artículo 2
2021 A Practice-Based Approach to Foreign Language Teacher Preparation
Artículo 2
2018 The Seal of Biliteracy
Artículo 2
2017 The Seal of Biliteracy
Artículo 2
2017 Learning to mediate
Artículo ARTICULO 2
2019 Enhancing instructor candidate oral proficiency through interdepartmental collaboration
Artículo 1
2016 The Sociocognitive Imperative of L2 Pedagogy.
Artículo 1
2018 The Seal of Biliteracy: successes and challenges to implementation
Artículo 1
2018 The genesis of classroom discursive practices as history-in-person processes
Artículo ARTICULO 1
2016 Classroom Dynamic Assessment
Artículo 1
2015 The implementation of high-leverage teaching practices: from the University classroom to the field site
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Jul-2024