Ranieri, Maria
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 4 |
2022 | 5 |
2021 | 7 |
2020 | 6 |
2019 | 2 |
2018 | 4 |
2017 | 7 |
2016 | 2 |
2015 | 3 |
2014 | 1 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 1 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 3 | 1 |
2019 | 0 | 7 |
2013 | 2 | 1 |
2012 | 1 | 6 |
2010 | 0 | 28 |
2011 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 43 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
Are 'digital natives' really digitally competent?-A study on Chinese teenagers.
|
Artículo | 16 |
2010 |
Digital Competence In K-12
|
Artículo ARTICULO | 8 |
2019 |
Exploring educators' professional learning ecologies in a blended learning environment.
|
Artículo | 7 |
2010 |
Visualizing and monitoring effective interactions in online collaborative groups.
|
Artículo | 4 |
2012 |
Why (and how) do teachers engage in social networks? An exploratory study of professional use of Facebook and its implications for lifelong learning.
|
Artículo | 4 |
2012 |
Editorial
|
Artículo | 2 |
2013 |
Educación en medios en acción
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2020 |
A Didáticaposta à prova pelo Covid-19 na Itália
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Oct-2024