Henry, Alastair
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 8 |
2021 | 6 |
2020 | 1 |
2019 | 13 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 1 |
2021 | 1 | 1 |
2020 | 0 | 1 |
2017 | 0 | 8 |
2016 | 0 | 1 |
2015 | 1 | 5 |
2011 | 2 | 9 |
2010 | 2 | 7 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 3 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 2 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
16 | Artículo de revista | 33 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2011 |
Examining the impact of L2 English on L3 selves
|
Artículo ARTICULO | 9 |
2010 |
Contexts of possibility in simultaneous language learning
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2017 |
L2 Motivation and Multilingual Identities.
|
Artículo | 6 |
2015 |
The Anatomy of Directed Motivational Currents
|
Artículo | 5 |
2017 |
The Impact of Out-of-School Factors on Motivation to Learn English
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2022 |
Student engagement with digital video production
|
Artículo | 1 |
2020 |
Disaffection and agentic engagement
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2021 |
Teachers’ self-disclosures and influences on students’ motivation
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2016 |
Swedish or English?
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jul-2024