Examining the impact of L2 English on L3 selves (2011) ARTICULO Henry, Alastair International journal of multilingualism Vol. 8 Núm. 3 Pág. 235-255

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Exploring the l2 motivational self- system in Ecuador
Exploring the l2 motivational self- system in Ecuador Vol. 60 Núm. 2 Pág. 39-62
2022 RLA
Andrade-molina, Christian Bastidas-amador, Gabriela Posso Yépez, Miguel Angel Alvarez Llerena, Carlos Lenin
LOTE learning motivation in multilingual workplace
LOTE learning motivation in multilingual workplace Núm. 86 Pág. 17-29 ARTICULO
2021 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Cheng, Qian Wang, Yanwen Zhao, Ke
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China Vol. 52 Núm. 100 Pág. 381-406 ARTICULO
2019 Revista signos
Lu, Xiuchuan Zheng, Yongyan Ren, Wei
Exploring the L2 Motivational Self System in Spain
Exploring the L2 Motivational Self System in Spain Núm. 17 Pág. 43-73 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Brady, Imelda Katherine
La motivación en el aprendizaje de ELE
La motivación en el aprendizaje de ELE Núm. 79 Pág. 79-98 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Lu, Xiuchuan Zheng, Yongyan Ren, Wei
A multidimensional view of L2 motivation in southeast Spain
A multidimensional view of L2 motivation in southeast Spain Núm. 31 Pág. 37-52 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Brady, Imelda Katherine
Challenges in multi-language pronunciation teaching
Challenges in multi-language pronunciation teaching Núm. 79 Pág. 99-118 ARTICULO
2019 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Jiaqi, Liu Ting, Zeng Xiuchuan, Lu
Action control, L2 motivational self system, and motivated learning behavior in a foreign language learning context
Action control, L2 motivational self system, and motivated learning behavior in a foreign language learning context Vol. 33 Núm. 2 Pág. 337-353 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Khany, Reza Amiri, Majid

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024