Payant, Caroline
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 4 |
2021 | 1 |
2020 | 5 |
2019 | 0 |
2018 | 3 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 2 | 1 |
2020 | 0 | 2 |
2019 | 0 | 6 |
2018 | 2 | 3 |
2015 | 1 | 3 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 15 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2019 |
Impact of task modality on collaborative dialogue among plurilingual learners
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2015 |
You have full text access to this content language mediation in an L3 classroom
|
Artículo | 3 |
2018 |
Manipulating task implementation variables with incipient Spanish language learners
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2020 |
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2022 |
The pertinence and feasibility of implementing a plurilingual approach in Quebec, Canada
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jul-2024