Manipulating task implementation variables with incipient Spanish language learners (2018) ARTICULO Payant, Caroline Reagan, Derek Language teaching research Vol. 22 Núm. 2 Pág. 169-188

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue Vol. 35 Núm. 2 Pág. 480-512 ARTICULO
2022 Revista española de lingüística aplicada
Gallardo del Puerto, Francisco Martínez Adrián, María
Teaching English through play
Teaching English through play Vol. 11 Núm. 5 Pág. 1-13
2022 Human Review
Navarro, Margarita
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024