Número de publicaciones: 13 (84.6% citado)
Número de citas: 44 (11.4% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 43
Índice h: 5
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 4.7
Promedio de citas últimos 5 años: 2.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 8
2022 8
2021 5
2020 9
2019 8
2018 1
2017 0
2016 1
2015 0
2014 0
2013 1
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2019 0 3
2018 2 5
2017 0 14
2014 2 5
2013 1 2
2012 1 1
2010 0 10
2008 0 3
2009 2 0
2011 1 0
2015 1 0
2016 0 0
2020 0 0
2021 1 0
2023 0 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
13 Artículo de revista 44
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2017 Should millions of students take a gap year?
Artículo 8
2010 Parental influences on the academic motivation of gifted students: A self-determination theory perspective
Artículo 8
2017 Blazing new trails
Artículo 6
2018 A call for open science in giftedness research
Artículo ARTICULO 5
2014 The validity of the achievement-orientation model for gifted middle school students: An exploratory study
Artículo 5
2008 A National Picture of Talent Search and Talent Search Educational Programs
Artículo 3
2019 Gifted Child Quarterly’s commitment to transparency, openness, and research improvement
Artículo EDITORIAL 3
2013 Homeschooling the gifted: A parent's perspective
Artículo 2
2010 Putting standards into practice: evaluating the utility of the NAGC pre-K-grade 12 gifted program standards
Artículo 2
2022 Journal Editors’ Role in Supporting Equity
Artículo OTRO 1
2012 The case for a Schism: a commentary on Subotnik, Olszewski-Kubilius, and Worrell (2011)
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024