Parental influences on the academic motivation of gifted students: A self-determination theory perspective (2010) Garn, Alex C. Matthews, Michael S. Jolly, Jennifer L. Gifted child quarterly Vol. 54 Núm. 4 Pág. 263-272

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Exploring the Relations Between Personality, Implicit Theories, and Subjective Well-Being Among High-Ability Undergraduate Students
Exploring the Relations Between Personality, Implicit Theories, and Subjective Well-Being Among High-Ability Undergraduate Students Vol. 67 Núm. 1 Pág. 28-43 ARTICULO
2023 Gifted child quarterly
Mammadov, Sakhavat Ward, Thomas J.
The Experience of Parenting Gifted Children
The Experience of Parenting Gifted Children Vol. 67 Núm. 1 Pág. 18-27 ARTICULO
2023 Gifted child quarterly
Peebles, Jodi L. Mendaglio, Sal McCowan, Michelle
An expectancy-value approach to math underachievement
An expectancy-value approach to math underachievement Vol. 64 Núm. 2 Pág. 67-84 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Fong, Carlton J. Kremer, Kristen P.
Gifted underachievement and achievement motivation
Gifted underachievement and achievement motivation Vol. 64 Núm. 2 Pág. 63-66 EDITORIAL
2020 Gifted child quarterly
Snyder, Kate E. Wormington, Stephanie V.
Gifted students’ adjustment and underachievement in University
Gifted students’ adjustment and underachievement in University Vol. 64 Núm. 2 Pág. 117-131 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Almukhambetova, Ainur Hernández Torrano, Daniel
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting
Teacher as Social Context (TASC) Questionnaire in the Spanish Setting Vol. 26 Núm. 1 Pág. 17-26 ARTICULO
2020 Psicología educativa
Iglesias García, María Teresa Maulana, Ridwan Fernández García, Carmen María García Pérez, Omar
Percepciones parentales respecto a la experiencia académica y social de sus hijos con altas capacidades intelectuales
Percepciones parentales respecto a la experiencia académica y social de sus hijos con altas capacidades intelectuales Vol. 58 Núm. 3 Pág. 156-177 ARTICULO
2019 Perspectiva Educacional
Gómez Arizaga, María Paz Truffello, Alicia Kraus Friedmann, Benjamin
Niños con altas capacidades: Análisis de las variables familiares implicadas en el desarrollo del potencial
Niños con altas capacidades: Análisis de las variables familiares implicadas en el desarrollo del potencial Vol. 16 Núm. 45 Pág. 273-300 ARTICULO
2018 Electronic journal of research in educational psychology
Chávez Soto, Blanca Acle Tomasini, Guadalupe

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024