A call for open science in giftedness research (2018) ARTICULO McBee, Matthew T. Makel, Matthew C. Peters, Scott J. Matthews, Michael S. Gifted child quarterly Vol. 62 Núm. 4 Pág. 374-388
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Champions of Transparency in Education: What Journal Reviewers Can Do to Encourage Open Science Practices Vol. 67 Núm. 4 Pág. 337-351 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Renbarger, Rachel
Adelson, Jill L.
Rosenberg, Joshua M.
Stegenga, Sondra M.
Lowrey, Olivia
Buckley, Pamela
Zhang, Qiyang
|
The International Cognitive Ability Resource: A Free Cognitive Measure With Utility for Postsecondary Giftedness Research Vol. 65 Núm. 4 Pág. 370-376 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Young, Stephanie R.
Maddocks, Danika L. S.
Carrigan, Jamison E.
|
Moving beyond fidelity Vol. 86 Núm. 2 Pág. 137-154 ARTICULO | 2020 | Exceptional children |
Steinbrenner, Jessica R.
Odom, Samuel L.
Hall, Laura J.
Hume, Kara
|
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Peterson, Jean Sunde
|
Gifted Child Quarterly’s commitment to transparency, openness, and research improvement Vol. 63 Núm. 2 Pág. 83-85 EDITORIAL | 2019 | Gifted child quarterly |
Adelson, Jill L.
Matthews, Michael S.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024