Gifted Students' Perceptions of the Academic and Social/Emotional Effects of Homogeneous and Heterogeneous Grouping (2004) Moon, Sidney M. Adams-Byers, Jan Whitseel, Sara Squiller Gifted child quarterly Vol. 48 Núm. 1 Pág. 7-20

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Meeting the Needs and Potentials of High-Ability, High-Performing, and Gifted Students via Differentiation
Meeting the Needs and Potentials of High-Ability, High-Performing, and Gifted Students via Differentiation Vol. 68 Núm. 2 Pág. 154-172 ARTICULO
2024 Gifted child quarterly
Nicholas, Maria Skourdoumbis, Andrew Bradbury, Ondine
Giftedness, Gender Identities, and Self-Acceptance
Giftedness, Gender Identities, and Self-Acceptance Vol. 66 Núm. 3 Pág. 171-187 ARTICULO
2022 Gifted child quarterly
Lo, C. Owen Hu, Shun-Fu Sungur, Hasan Lin, Ching-Hui
Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms
Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms Vol. 63 Núm. 1 Pág. 58-80 ARTICULO
2019 Gifted child quarterly
Potts, Jessica Alison
Desacuerdos al trabajar en equipo: Un estudio de caso con estudiantes de ciencias con altas capacidades
Desacuerdos al trabajar en equipo: Un estudio de caso con estudiantes de ciencias con altas capacidades Núm. 368 Pág. 279-305 ARTICULO
2015 Revista de educación
Kuusisto, Elina Tirri, Kirsi

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024