Profoundly gifted students’ perceptions of virtual classrooms (2019) ARTICULO Potts, Jessica Alison Gifted child quarterly Vol. 63 Núm. 1 Pág. 58-80
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Assessing the Learner’s Engagement Through Virtual Classroom and Teaching Pedagogy Núm. 78 Pág. 16-28 ARTICULO | 2024 | Comunicar |
Zhang, Peiqiong
Zhao, Peng
Kim, Jongmoo
|
Metodología para el uso didáctico de las tecnologías de la información y la comunicación Núm. 0 Pág. 15-15 | 2023 | Revista Cognosis |
Zapata Jaramillo, Cinthya Julissa
Chiriboga Casanova, Washington Alberto
|
Opportunities, possibilities and limitations of the development of a gifted student during a pandemic in the opinion of parents Vol. 22 Núm. 2 Pág. 97-116 | 2022 | Multidisciplinary journal of school education |
Trzcińska-Król, Maria
Romaniuk, Miłosz Wawrzyniec
|
Presenting a qualitative study: A reviewer’s perspective Vol. 63 Núm. 3 Pág. 147-158 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Peterson, Jean Sunde
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024