Development of the beliefs and language awareness of content subject teachers in CLIL (2019) Lo, Yuen Yi International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 22 Núm. 7 Pág. 818-832
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Principios del diseño curricular AICLE Núm. 23 Pág. 8-8 | 2024 | Cuadernos de Literatura |
Mesas Jiménez, Rebeca
|
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO | 2022 | JETT |
Tarasenkova, Nina
Akulenko, Iryna
Kulish, Iryna
Nekoz, Iryna
|
The Impact of CLIL Teacher Education on the Beliefs of In-service CLIL Teachers Núm. 4 Pág. 47-61 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Azparren Legarre, Mª Paz
|
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms Núm. 18 Pág. 149-176 ARTICULO | 2021 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Milla Melero, Ruth
García Mayo, María del Pilar
|
A Case Study of Three Finnish Pre-Service Teachers’ Emotions and Understanding of CLIL During an Online Practicum Vol. 14 Núm. 1 Pág. 41-68 | 2021 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Pappa, Sotiria
|
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Pons Seguí, Laura
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024