The role of within‐class consensus on mastery goal structures in predicting socio‐emotional outcomes (2019) Bardach, Lisa Lüftenegger, Marko Yanagida, Takuya Schober, Barbara Spiel, Christiane British journal of educational psychology Vol. 89 Núm. 2 Pág. 239-258

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses Vol. 39 Núm. 1 Pág. 171-188 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Park, Seung Won Cho, Moon-Heum Lim, Seongmi Hwang, Seokwon
Nuevas configuraciones en el espacio didáctico
Nuevas configuraciones en el espacio didáctico Vol. 26 Núm. 2 Pág. 4
2022 Revista Electrónica Educare
Román Soto, David Reinaldo
Aulas afectivas e inclusivas y bienestar adolescente
Aulas afectivas e inclusivas y bienestar adolescente Vol. 24 Núm. 2 Pág. 305-350 ARTICULO
2021 Educación XX1
Iglesias Díaz, Patricia Romero Pérez, Clara
Context-related problems and university students’ dropout intentions—the buffering effect of personal best goals
Context-related problems and university students’ dropout intentions—the buffering effect of personal best goals Vol. 35 Núm. 2 Pág. 477-493 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Bardach, Lisa Lüftenegger, Marko Oczlon, Sophie Spiel, Christiane Schober, Barbara

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024