Context-related problems and university students’ dropout intentions—the buffering effect of personal best goals (2020) ARTICULO Bardach, Lisa Lüftenegger, Marko Oczlon, Sophie Spiel, Christiane Schober, Barbara European journal of psychology of education Vol. 35 Núm. 2 Pág. 477-493

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effectiveness of a peer mentoring on university dropout and academic performance
Effectiveness of a peer mentoring on university dropout and academic performance Vol. 30 Núm. 1 Pág. 29-37 ARTICULO
2024 Psicología educativa
Alonso García, Miguel Aurelio González Ortiz de Zárate, Aitana Gomez Flechoso, Maria de los Angeles Castrillón López, Marco
Student dropout at university: a phase-orientated view on quitting studies and changing majors
Student dropout at university: a phase-orientated view on quitting studies and changing majors Vol. 37 Núm. 3 Pág. 853-876 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Bäulke, Lisa Grunschel, Carola Dresel, Markus

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024