Teacher research for professional development (2008) Atay, Derin ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 62 Núm. 2 Pág. 139-147
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 FILOLOGIA MODERNA 1 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Reflection on Initiatives for Teachers’ Professional Development Through Language Assessment Literacy Vol. 23 Núm. 1 Pág. 197-213 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
Foreign Language Faculty Research-Related Beliefs, Perceptions, and Research Motivation at Three Mexican Universities Vol. 20 Núm. 2 Pág. 35-49 | 2018 | Profile |
Reyes Cruz, María del Rosario
Murrieta Loyo, Griselda
Perales Escudero, Moisés
|
Teacher to Researcher Vol. 20 Núm. 1 Pág. 15-23 | 2018 | Profile |
Burns, Anne
Westmacott, Anne
|
The Tensions Between EFL Teacher Identities and INSET in the Turkish Context Vol. 19 Núm. 1 Pág. 13-27 ARTICULO | 2017 | Profile |
Güngör, Fatih
|
The efficacy of a reading aloud task in the teaching of pronunciation Núm. 12 Pág. 95-112 ARTICULO | 2014 | Journal of English Studies |
Martínez Adrián, María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024