Exploring English Teachers’ Perceptions About Peer-Coaching as a Professional Development Activity of Knowledge Construction (2017) ARTICULO Castañeda Londoño, Adriana HOW Vol. 24 Núm. 2 Pág. 80-101
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO | 2022 | Íkala |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
CLIL in Colombia Núm. 24 Pág. 7-24 | 2022 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Morales Llano, Reinelio
|
A Reflection on Initiatives for Teachers’ Professional Development Through Language Assessment Literacy Vol. 23 Núm. 1 Pág. 197-213 | 2021 | Profile |
Giraldo, Frank
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024