Individual, social, and family factors associated with high school dropout among low- SES youth (2017) Archambault, Isabelle Janosz, Michel Dupéré, Véronique Brault, Marie-Christine McAndrew, Marie British journal of educational psychology Vol. 87 Núm. 3 Pág. 456-477

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Facilitadores y obstaculizadores de la retención escolar de estudiantes migrantes en Chile: experiencias de cuatro escuelas de Valparaíso
Facilitadores y obstaculizadores de la retención escolar de estudiantes migrantes en Chile: experiencias de cuatro escuelas de Valparaíso Núm. 44 Pág. 217-247 ARTICULO
2024 Pedagogía social
Mendoza Lira, Michelle Muñoz Jorquera, Solange Ballesta Acevedo, Emilio Covarrubias Apablaza, Carmen G.
Adaptability favors positive academic responses and posttraumatic growth under COVID-19
Adaptability favors positive academic responses and posttraumatic growth under COVID-19 Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1771-1789
2023 European journal of psychology of education
Feraco, Tommaso Casali, Nicole Meneghetti, Chiara
Conceptual replication of an evidence-based peer learning programme to enhance career preparation — a cluster randomized controlled trial (RCT)
Conceptual replication of an evidence-based peer learning programme to enhance career preparation — a cluster randomized controlled trial (RCT) Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1729-1747
2023 European journal of psychology of education
Nykänen, Mikko Törnroos, Kaisa Vuori, Jukka
Boredom in online activity during COVID-19 outbreak causing dysfunctional behaviors of adolescent students
Boredom in online activity during COVID-19 outbreak causing dysfunctional behaviors of adolescent students Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1749-1770
2023 European journal of psychology of education
Chansaengsee, Sovaritthon
Optimal educational climate among students at risk
Optimal educational climate among students at risk Vol. 37 Núm. 1 Pág. 207-226 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Freund, Anat Zriker, Amit Sapir, Zehava
La heterogeneidad del abandono educativo en las transiciones posobligatorias. Itinerarios y subjetividad de la experiencia escolar
La heterogeneidad del abandono educativo en las transiciones posobligatorias. Itinerarios y subjetividad de la experiencia escolar Vol. 105 Núm. 2 Pág. 235-257 ARTICULO
2020 Papers
García Gràcia, Maribel Sánchez, Albert

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024