Learning to become a CLIL teacher (2013) ARTICULO Escobar Urmeneta, Cristina International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 3 Pág. 334-353

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Influence of teachers' linguistic competence on the implementation of CLIL in Physical Education
Influence of teachers' linguistic competence on the implementation of CLIL in Physical Education Núm. 7 Pág. 121-134 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Martínez Hita, Francisco José Gómez López, Manuel Manzano Sánchez, David
Maestros en activo formando en aulas universitarias
Maestros en activo formando en aulas universitarias Vol. 41 Núm. 1 Pág. 87-105 ARTICULO
2023 Revista de investigación educativa, RIE
Manchado Nieto, Cristina Alonso Díaz, Laura Delicado Puerto, Gemma
The Impact of CLIL Teacher Education on the Beliefs of In-service CLIL Teachers
The Impact of CLIL Teacher Education on the Beliefs of In-service CLIL Teachers Núm. 4 Pág. 47-61 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Azparren Legarre, Mª Paz
Teacher translanguaging in CLIL primary education
Teacher translanguaging in CLIL primary education Vol. 45 Núm. 2 Pág. 280-310 ARTICULO
2022 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Serra, Judit Feijóo, Sara
Pre-service language teachers’ perceptions of professional learning and development resulting from Greek as a Foreign Language teaching placements
Pre-service language teachers’ perceptions of professional learning and development resulting from Greek as a Foreign Language teaching placements Vol. 58 Núm. 1 Pág. 19-34 ARTICULO
2022 Educar
Andrià, Maria
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE?
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE? Núm. 38 Pág. 281-299 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE Vol. 51 Núm. 4 Pág. 329-340 ARTICULO
2022 Aula abierta
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena Tafazoli, Dara
Who is the bilingual science teacher
Who is the bilingual science teacher Núm. 2 Pág. 155-166
2022 Revista Interdisciplinar Arista-Crítica
Figueroa Salamanca, Carlos Sebastian
Classroom observation in second language classrooms
Classroom observation in second language classrooms Vol. 3 Núm. 2 Pág. 15-36 ARTICULO
2020 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Iakovou, Maria
Formación metodológica para la enseñanza bilingüe. Indicadores en Memorias del Practicum
Formación metodológica para la enseñanza bilingüe. Indicadores en Memorias del Practicum Vol. 5 Núm. 2 Pág. 6-29 ARTICULO
2020 Revista Prácticum
Sanz Trigueros, Francisco Javier Barranco Izquierdo, Natalia Guillén Díaz, Carmen
Ambiente virtual de aprendizaje
Ambiente virtual de aprendizaje Vol. 8 Núm. 11 Pág. 91-99 ARTICULO
2019 Boletín Redipe
Gil Olivera, Numas Armando
La autoeficacia percibida en los futuros docentes de inglés de Educación Primaria
La autoeficacia percibida en los futuros docentes de inglés de Educación Primaria Vol. 23 Núm. 4 Pág. 216-233 ARTICULO
2019 Profesorado
Fernández Viciana, Ana Fernández Costales, Alberto
Training primary student teachers for CLIL
Training primary student teachers for CLIL Núm. 39 Pág. 35-57 ARTICULO
2016 Pulso
Delicado Puerto, Gemma Pavón Vázquez, Víctor
What is harmful?
What is harmful? Núm. 0 Pág. 1160-1164 COMUNICACION_CONGRESO
2013 Enseñanza de las ciencias
Evnitskaya, Natalia Escobar Urmeneta, Cristina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024