A turn to practice (2020) ARTICULO Dinkelman, Todd Cuenca, Alexander Theory and research in social education Vol. 48 Núm. 4 Pág. 583-610

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions
What do social studies methods instructors know and do? Teacher educators’ PCK for facilitating historical discussions Vol. 51 Núm. 1 Pág. 72-99 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Lightning, Jay
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
The disciplinary and critical divide in social studies teacher education research
The disciplinary and critical divide in social studies teacher education research Vol. 50 Núm. 3 Pág. 339-374 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Lightning, Jay
“There’s no way we can teach all of this”
“There’s no way we can teach all of this” Vol. 49 Núm. 2 Pág. 227-261 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Girard, Brian McArthur Harris, Lauren Mayger, Linda Kay Kessner, Taylor M. Reid, Stephanie F.
Deliberation can wait
Deliberation can wait Vol. 49 Núm. 3 Pág. 418-448 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Hlavacik, Mark Krutka, Daniel G.
Formación Inicial del Profesorado: Modelo Actual y Llaves para el Cambio
Formación Inicial del Profesorado: Modelo Actual y Llaves para el Cambio Vol. 19 Núm. 4 Pág. 55-70 ARTICULO
2021 REICE
Vaillant Alcalde, Denise Elena Marcelo García, Carlos

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024