Creating a Pedagogical Space that Fosters the (Re)Construction of Self Through Life Stories of Pre-Service English Language Teachers (2016) ARTICULO Quintero Polo, Álvaro Hernán HOW Vol. 23 Núm. 2 Pág. 106-124

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15
2023 Colombian Applied Linguistics
Gómez Gaitán, Sandra Viviana Forero Mondragón., Alber Josué Largo, José David
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260
2022 Profile
Posada Ortiz, Julia Zoraida
El proceso dinámico de construcción de identidad estudiantes- profesores como futuros profesores
El proceso dinámico de construcción de identidad estudiantes- profesores como futuros profesores Núm. 38 Pág. 1-20
2021 Cuadernos de Lingüística Hispánica
Torres Cepeda, Nancy María Ramos Holguín, Bertha
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15
2021 HOW
Guerrero Nieto, Carmen Helena Quintero Polo, Álvaro Hernán
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198
2021 Profile
Lucero, Edgar Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
Factors Shaping EFL Preservice Teachers’ Identity Configuration
Factors Shaping EFL Preservice Teachers’ Identity Configuration Vol. 25 Núm. 3 Pág. 583-603
2020 Íkala
Buendía Arias, Ximena Paola André Arenas, Andrea del Rosario Rosado Mendinueta, Nayibe
Living the teaching practicum within dichotomies
Living the teaching practicum within dichotomies Vol. 25 Núm. 2 Pág. 69-89
2018 HOW
Pinzón Capador, Sandra Viviana Guerrero Nieto, Carmen Helena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024