A Short Story Approach to Analyzing Teacher (Imagined) Identities Over Time (2016) Barkhuizen, Gary TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 50 Núm. 3 Pág. 655-683
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Emotional Journey of Female Novice Researchers in Mexico Vol. 6 Núm. 1 Pág. 36-53 ARTICULO | 2024 | ÑEMITỸRÃ |
Salas, Araceli
Flores Salgado, Elizabeth
|
Imagined Identities and Imagined Communities Vol. 25 Núm. 1 Pág. 213-228 | 2023 | Profile |
Ovalle Quiroz, Marcela
González, Adriana
|
“Most of us are not feeling well” Núm. 45 Pág. 317-344 | 2023 | Ibérica |
Derakhshan, Ali
Karimpour, Sedigheh
Nazari, Mostafa
|
Narratives about Being and Becoming English Language Teachers in an ELT Education Program Vol. 24 Núm. 1 Pág. 38-50 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Castañeda, Jairo Enrique
Alarcón Camacho, Eliana Maritza
Jaime Osorio, María Fernanda
|
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia Núm. 20 Pág. 189-214 | 2020 | Gist |
Arias Cepeda, Carlos
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024