Recasting the customer experience in today’s omni-channel environment (2016) ARTICULO Melero Polo, Iguácel Sesé Oliván, Francisco Javier Verhoef, Peter Universia Business Review Núm. 50 Pág. 18-37

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Omnicanalidad: la consistencia en la integración de canales de una marca minorista
Omnicanalidad: la consistencia en la integración de canales de una marca minorista Vol. 69 Núm. 2 Pág. 138-158
2024 Contaduría y administración
Yuritze Barón López, Ena
Modeling Interest in Visiting Through Expected Values in Tourism at Solok Regency, Indonesia
Modeling Interest in Visiting Through Expected Values in Tourism at Solok Regency, Indonesia Vol. 8 Núm. 5 Pág. 2
2023 International Journal of Professional Business Review
Salim, Emil Ali, Hapzi Yulasmi, Yulasmi
Factores determinantes del comportamiento del turista de compras. El efecto de las nuevas tecnologías
Factores determinantes del comportamiento del turista de compras. El efecto de las nuevas tecnologías
2022 Universidad de La Rioja
García Milon, Alba
Customer experience and determinants of ominichannel banking adoption in Honduras
Customer experience and determinants of ominichannel banking adoption in Honduras Vol. 4 Núm. 2 Pág. 3
2022 Journal of Management & Business Studies
Andino, Gracia
Gestão contemporânea de Marketing
Gestão contemporânea de Marketing Vol. 24 Núm. 63 Pág. 26-42 ARTICULO
2022 Revista de Ciências da Administração
Damázio, Luciana Faluba Shigaki, Helena Belintani Gonçalves, Carlos Alberto
Determinants of Customer Satisfaction and Loyalty in Public Transport
Determinants of Customer Satisfaction and Loyalty in Public Transport Vol. 39 Núm. 8 Pág. 26 ARTICULO
2021 Estudios de economía aplicada
Chan, Wei Chiang Wan Ibrahim, Wan Hashim Lo, May Chiun Suaidi, Mohamad Kadim Ha, Shiaw Tong
Tourist purchases in a destination
Tourist purchases in a destination Vol. 30 Núm. 2 Pág. 117-134 ARTICULO
2021 European journal of management and business economics
García Milon, Alba Olarte Pascual, Cristina Juaneda Ayensa, Emma Pelegrín Borondo, Jorge
Call center service level: A customer experience model benchmarking and multivariate analysis
Call center service level: A customer experience model benchmarking and multivariate analysis Núm. 167 Pág. 467-496 ARTICULO
2020 Esic market
Colin, Marco
Trigger factors in brick and click shopping
Trigger factors in brick and click shopping Vol. 15 Núm. 1 Pág. 57-71 ARTICULO
2019 Intangible Capital
Marmol, Mage Fernández Alarcón, Vicenc
How do external search strategies develop marketing and technological capabilities? Discussing its implications for innovation
How do external search strategies develop marketing and technological capabilities? Discussing its implications for innovation Vol. 16 Núm. 2 Pág. 18-39 ARTICULO
2019 UCJC Business & Society Review
Ferreras, José Luis García Granero, Ana Olmos Peñuela, Julia Alegre Vidal, Joaquín
Modelo de diagnóstico del nivel de madurez de la gestión de la experiencia digital del cliente
Modelo de diagnóstico del nivel de madurez de la gestión de la experiencia digital del cliente Núm. 1 Pág. 101-137 ARTICULO
2019 Revista de marketing y publicidad
Prieto Preboste, Silvia Nazareth
The role of technology in an omnichannel physical store
The role of technology in an omnichannel physical store Vol. 22 Núm. 1 Pág. 63-82 ARTICULO
2018 Spanish journal of marketing-ESIC
Mosquera de la Fuente, Ana Olarte Pascual, Cristina Juaneda Ayensa, Emma Sierra Murillo, Yolanda
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping
Understanding the customer experience in the age of omni-channel shopping Vol. 15 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO
2017 Icono14
Mosquera, Ana Olarte Pascual, Cristina Juaneda Ayensa, Emma

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024