The profile of public relations as a key to success for digital communication in tourist destinations (2015) ARTICULO Paniagua Rojano, Francisco Javier Rabassa Figueras, Noemí Setó Pàmies, Dolors Catalan journal of communication & cultural studies Vol. 7 Núm. 2 Pág. 147-162

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
How tourism deals with terrorism from a public relations perspective
How tourism deals with terrorism from a public relations perspective Vol. 11 Núm. 1 Pág. 39-58 ARTICULO
2019 Catalan journal of communication & cultural studies
Huertas Roig, Assumpció Oliveira dos-Santos, Andrea
Estrategias de gestión de los clubes de golf de la Comunidad de Madrid en Twitter
Estrategias de gestión de los clubes de golf de la Comunidad de Madrid en Twitter Núm. 42 Pág. 71-84 ARTICULO
2018 Cuadernos.Info
López de Ayala López, María Cruz Fernández Fernandez, José-Gabriel Catalina-García, Beatriz
The profile of public relations as a key to success for digital communication in tourist destinations
The profile of public relations as a key to success for digital communication in tourist destinations Vol. 7 Núm. 2 Pág. 147-162 ARTICULO
2015 Catalan journal of communication & cultural studies
Paniagua Rojano, Francisco Javier Rabassa Figueras, Noemí Setó Pàmies, Dolors

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024