Effects of fit between teachers' instructional beliefs and didactical principles of reading programs (2015) Behrmann, Lars Souvignier, Elmar European journal of psychology of education Vol. 30 Núm. 3 Pág. 295-312
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 DOCUMENTACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effects of teacher belief adaptivity on students’ reading skills Vol. 35 Núm. 4 Pág. 955-973 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Egloff, Frank
Souvignier, Elmar
|
Instructional and motivational classroom discourse and their relationship with teacher autonomy and competence support—findings from teacher professional development Vol. 33 Núm. 2 Pág. 377-402 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Kiemer, Katharina
Gröschner, Alexander
Kunter, Mareike
Seidel, Tina
|
La promoción de la lectura Vol. 40 Núm. 4 Pág. 8 ARTICULO | 2017 | Revista española de documentación científica |
Lluch Crespo, Gemma
Sánchez García, Sandra
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024