The Way Student-Teachers Construct Their Identity at School (2013) ARTICULO Díaz Benavides, Diana Mayerly HOW Vol. 20 Núm. 1 Pág. 36-50
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
An Overview of Dominant Approaches for Teacher Learning in Second Language Teaching Vol. 29 Núm. 1 Pág. 1-20 | 2022 | HOW |
Macías Villegas, Diego Fernando
Hernández Varona, Wilson
|
Living the teaching practicum within dichotomies Vol. 25 Núm. 2 Pág. 69-89 | 2018 | HOW |
Pinzón Capador, Sandra Viviana
Guerrero Nieto, Carmen Helena
|
Exploring Pre-Service EFL Teachers’ Beliefs About Their Roles in an Elementary School Classroom in Regard to Pedagogical and Emotional Aspects of Students Vol. 21 Núm. 1 Pág. 26-41 ARTICULO | 2014 | HOW |
Aguirre Sánchez, Iván
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024