Complexities of Identity Formation (2007) Tsui, Amy B.M. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 41 Núm. 4 Pág. 657-680

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Native speakerism crossing borders
Native speakerism crossing borders Núm. 42 Pág. 91-108 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Colmenero, Kebir
Teorías personales sobre la retroalimentación en escritura
Teorías personales sobre la retroalimentación en escritura Núm. 80 Pág. 30-58
2024 Nueva Revista del Pacífico
Sagredo Ortiz, Sindy Marisel Tapia Ladino, Mónica Kloss Medina, Steffanie
Embroidering Growth
Embroidering Growth Vol. 17 Núm. 1 Pág. 2 ARTICULO
2024 Bellaterra
Solmaz, Osman
“Most of us are not feeling well”
“Most of us are not feeling well” Núm. 45 Pág. 317-344
2023 Ibérica
Derakhshan, Ali Karimpour, Sedigheh Nazari, Mostafa
Functions of Teachers’ Narratives in EFL Classroom Contexts
Functions of Teachers’ Narratives in EFL Classroom Contexts Vol. 25 Núm. 1 Pág. 147-160
2023 Profile
Doqaruni, Vahid Rahmani
The interplay between identity and emotion of young LOTE (languages other than English) teachers in their early careers
The interplay between identity and emotion of young LOTE (languages other than English) teachers in their early careers Núm. 9 Pág. 293-310 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
He, Yanhua Qin, Lili Chen, Haoran
Práticas identitárias não hegemônicas em sala de aula
Práticas identitárias não hegemônicas em sala de aula Vol. 35 Núm. 1 Pág. 15
2023 Signótica
Pinho, Felipe Moreira Rebouças Rocha Pessoa, Rosane
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-22
2022 HOW
Fen Liu, Yi
EFL Teachers’ Professional Identity
EFL Teachers’ Professional Identity Vol. 24 Núm. 2 Pág. 47-62
2022 Profile
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo Losada Rivas, Jhon Jairo
Explorando las Identidades Críticas de los Profesores de Inglés
Explorando las Identidades Críticas de los Profesores de Inglés Núm. 2 Pág. 102-113
2022 Revista Interdisciplinar Arista-Crítica
Abella Peña, Óscar Fernando
Becoming a translation teacher
Becoming a translation teacher Vol. 34 Núm. 1 Pág. 311-338 ARTICULO
2021 Revista española de lingüística aplicada
Wu, Di Zhang, Lawrence Jun Wei, Lan
La investigación biográfico narrativa
La investigación biográfico narrativa Núm. 53 Pág. 171-182 ARTICULO
2021 Folios
Morales Escobar, Ibeth del Rosario Caro, María Alejandra Taborda
Manuais para o ensino de línguas estrangeiras – Um estudo com aprendentes chineses
Manuais para o ensino de línguas estrangeiras – Um estudo com aprendentes chineses Vol. 34 Núm. 3 Pág. 11-25
2020 Diacrítica
Nunes, Ana Margarida Belém Matos, Maria Isabel
EFL Teacher Professionalism and Identity
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176
2019 HOW
Torres Rocha, Julio César
Was I being critical? Vision and action in English language teacher education
Was I being critical? Vision and action in English language teacher education Vol. 26 Núm. 2 Pág. 59-74
2019 HOW
Basabe, Enrique Alejandro
Identidad profesional de profesores jóvenes de lengua inglesa. El caso de la Universidad Autónoma de Tamaulipas
Identidad profesional de profesores jóvenes de lengua inglesa. El caso de la Universidad Autónoma de Tamaulipas Vol. 18 Núm. 77 Pág. 91-116
2018 Innovación Educativa
Trejo Guzmán, Nelly Paulina Mora Vázquez, Alberto
Queer English Language Teacher Identity
Queer English Language Teacher Identity Vol. 20 Núm. 1 Pág. 89-101
2018 Profile
Lander, Roderick
High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements
High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements Vol. 19 Núm. 2 Pág. 41-55 ARTICULO
2017 Profile
Torres Rocha, Julio César
Teacher Socialization of EFL Teachers at Public School Levels in Central Mexico
Teacher Socialization of EFL Teachers at Public School Levels in Central Mexico Vol. 19 Núm. 1 Pág. 41-54 ARTICULO
2017 Profile
Lengeling, Martha Mora Pablo, Irasema Barrios Gasca, Blanca Lucía
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities Núm. 12 Pág. 96-114 ARTICULO
2016 Gist
Sarasa, María Cristina
Becoming a language teacher
Becoming a language teacher Vol. 8 Núm. 3 Pág. 9-26 ARTICULO
2015 Bellaterra
Block Allen, David
Initial career motives and demotivation in teaching English as a foreign language
Initial career motives and demotivation in teaching English as a foreign language Núm. 24 Pág. 77-92 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Kim, Tae Young Kim, Yoon-Kyoung
Autonomía y aprendizaje de lenguas
Autonomía y aprendizaje de lenguas Núm. 19 Pág. 4 ARTICULO
2014 MarcoELE
Erdocia Iñiguez, Iker
‘A Lighthouse on the Beach’ Stories, Metaphors, and Anecdotes in Teachers’ Personal Recounts
‘A Lighthouse on the Beach’ Stories, Metaphors, and Anecdotes in Teachers’ Personal Recounts Vol. 6 Núm. 4 Pág. 1-15 ARTICULO
2013 Bellaterra
Said, Selim Ben
Braulio´s story: ethnography, english language teaching, and literary analysis
Braulio´s story: ethnography, english language teaching, and literary analysis Núm. 7 Pág. 1 ARTICULO
2011 Papeles de Trabajo sobre Cultura, Educación y Desarrollo Humano
Clemente, Angeles Sughrua, William Méndez Ortíz, Ervin Lai

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024