Complexities of Identity Formation (2007) Tsui, Amy B.M. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 41 Núm. 4 Pág. 657-680
- Número de citas: 25 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 18 FILOLOGIAS 10 FILOLOGIA MODERNA 4 LINGUISTICA 5 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Native speakerism crossing borders Núm. 42 Pág. 91-108 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Colmenero, Kebir
|
Teorías personales sobre la retroalimentación en escritura Núm. 80 Pág. 30-58 | 2024 | Nueva Revista del Pacífico |
Sagredo Ortiz, Sindy Marisel
Tapia Ladino, Mónica
Kloss Medina, Steffanie
|
Embroidering Growth Vol. 17 Núm. 1 Pág. 2 ARTICULO | 2024 | Bellaterra |
Solmaz, Osman
|
“Most of us are not feeling well” Núm. 45 Pág. 317-344 | 2023 | Ibérica |
Derakhshan, Ali
Karimpour, Sedigheh
Nazari, Mostafa
|
Functions of Teachers’ Narratives in EFL Classroom Contexts Vol. 25 Núm. 1 Pág. 147-160 | 2023 | Profile |
Doqaruni, Vahid Rahmani
|
The interplay between identity and emotion of young LOTE (languages other than English) teachers in their early careers Núm. 9 Pág. 293-310 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
He, Yanhua
Qin, Lili
Chen, Haoran
|
Práticas identitárias não hegemônicas em sala de aula Vol. 35 Núm. 1 Pág. 15 | 2023 | Signótica |
Pinho, Felipe Moreira Rebouças
Rocha Pessoa, Rosane
|
Profiling Academic Research on Language Teacher Identities Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-22 | 2022 | HOW |
Fen Liu, Yi
|
EFL Teachers’ Professional Identity Vol. 24 Núm. 2 Pág. 47-62 | 2022 | Profile |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
Losada Rivas, Jhon Jairo
|
Explorando las Identidades Críticas de los Profesores de Inglés Núm. 2 Pág. 102-113 | 2022 | Revista Interdisciplinar Arista-Crítica |
Abella Peña, Óscar Fernando
|
Becoming a translation teacher Vol. 34 Núm. 1 Pág. 311-338 ARTICULO | 2021 | Revista española de lingüística aplicada |
Wu, Di
Zhang, Lawrence Jun
Wei, Lan
|
La investigación biográfico narrativa Núm. 53 Pág. 171-182 ARTICULO | 2021 | Folios |
Morales Escobar, Ibeth del Rosario
Caro, María Alejandra Taborda
|
Manuais para o ensino de línguas estrangeiras – Um estudo com aprendentes chineses Vol. 34 Núm. 3 Pág. 11-25 | 2020 | Diacrítica |
Nunes, Ana Margarida Belém
Matos, Maria Isabel
|
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176 | 2019 | HOW |
Torres Rocha, Julio César
|
Was I being critical? Vision and action in English language teacher education Vol. 26 Núm. 2 Pág. 59-74 | 2019 | HOW |
Basabe, Enrique Alejandro
|
Identidad profesional de profesores jóvenes de lengua inglesa. El caso de la Universidad Autónoma de Tamaulipas Vol. 18 Núm. 77 Pág. 91-116 | 2018 | Innovación Educativa |
Trejo Guzmán, Nelly Paulina
Mora Vázquez, Alberto
|
Queer English Language Teacher Identity Vol. 20 Núm. 1 Pág. 89-101 | 2018 | Profile |
Lander, Roderick
|
High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements Vol. 19 Núm. 2 Pág. 41-55 ARTICULO | 2017 | Profile |
Torres Rocha, Julio César
|
Teacher Socialization of EFL Teachers at Public School Levels in Central Mexico Vol. 19 Núm. 1 Pág. 41-54 ARTICULO | 2017 | Profile |
Lengeling, Martha
Mora Pablo, Irasema
Barrios Gasca, Blanca Lucía
|
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities Núm. 12 Pág. 96-114 ARTICULO | 2016 | Gist |
Sarasa, María Cristina
|
Becoming a language teacher Vol. 8 Núm. 3 Pág. 9-26 ARTICULO | 2015 | Bellaterra |
Block Allen, David
|
Initial career motives and demotivation in teaching English as a foreign language Núm. 24 Pág. 77-92 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Kim, Tae Young
Kim, Yoon-Kyoung
|
Autonomía y aprendizaje de lenguas Núm. 19 Pág. 4 ARTICULO | 2014 | MarcoELE |
Erdocia Iñiguez, Iker
|
‘A Lighthouse on the Beach’ Stories, Metaphors, and Anecdotes in Teachers’ Personal Recounts Vol. 6 Núm. 4 Pág. 1-15 ARTICULO | 2013 | Bellaterra |
Said, Selim Ben
|
Braulio´s story: ethnography, english language teaching, and literary analysis Núm. 7 Pág. 1 ARTICULO | 2011 | Papeles de Trabajo sobre Cultura, Educación y Desarrollo Humano |
Clemente, Angeles
Sughrua, William
Méndez Ortíz, Ervin Lai
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024