High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements (2017) ARTICULO Torres Rocha, Julio César Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 19 Núm. 2 Pág. 41-55

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-32
2023 Profile
Abad, José Vicente Regalado Chicaiza, Jennifer Daniela Acevedo Tangarife, Isabel Cristina
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218
2022 Colombian Applied Linguistics
Morales Llano, Reinelio
CLIL in Colombia
CLIL in Colombia Núm. 24 Pág. 7-24
2022 Gist
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
EFL Teacher Professionalism and Identity
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176
2019 HOW
Torres Rocha, Julio César

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024