High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements (2017) ARTICULO Torres Rocha, Julio César Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 19 Núm. 2 Pág. 41-55
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Pedagogical Relationships and Identities in Research Incubators Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-32 | 2023 | Profile |
Abad, José Vicente
Regalado Chicaiza, Jennifer Daniela
Acevedo Tangarife, Isabel Cristina
|
Language Policy, Bilingualism, and the Role of the English Teacher Vol. 24 Núm. 2 Pág. 203-218 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Morales Llano, Reinelio
|
CLIL in Colombia Núm. 24 Pág. 7-24 | 2022 | Gist |
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
|
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176 | 2019 | HOW |
Torres Rocha, Julio César
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024