A Case Study on Teachers' Insights into Their Students' Language and Cognition Development through the Andalusian CLIL Programme (2014) ARTICULO Méndez García, María del Carmen Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 22 Pág. 23-39
- Número de citas: 8 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 6 LINGUISTICA 4 EDUCACION 6 FILOLOGIA MODERNA 1 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Content and Language Integrated Learning in primary schools in Andalusia Núm. 98 Pág. 165-191 ARTICULO | 2024 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Szczesniak, Anna Grazynna
|
¿Cómo percibe el profesorado la implementación del AICLE en los centros escolares de España? Una revisión sistemática Núm. 23 Pág. 151-187 ARTICULO | 2023 | Elia |
Szczesniak, Anna Grazynna
|
CLIL in Pre-Primary Education Vol. 16 Núm. 2 Pág. 4 ARTICULO | 2023 | Bellaterra |
Segura, Marta
|
Teachers’ perceptions of Content and Language Integrated Learning in primary schools in Andalucía Núm. 37 Pág. 237-257 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Szczesniak, Anna Grazynna
Muñoz Luna, Rosa
|
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education Núm. 8 Pág. 7-26 ARTICULO | 2017 | Investigaciones Sobre Lectura |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Primary teachers' beliefs about teaching english to young learners Núm. 40 Pág. 211-225 ARTICULO | 2017 | Pulso |
Roothooft, Hanne
|
Trazos para el diseño del perfil competencial de la figura del maestro bilingüe Vol. 74 Núm. 264 Pág. 357-380 ARTICULO | 2016 | Revista española de pedagogía |
Melara Gutiérrez, Francisco
González López, Ignacio
|
The impact of CLIL on the acquisition of the learning to learn competence in secondary school education in the bilingual programmes of Castilla-La Mancha Núm. 25 Pág. 21-34 ARTICULO | 2016 | Porta Linguarum |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024