Designing and evaluating tutoring Feedback Strategies for Digital Learning (2013) ARTICULO Narciss, Susanne Digital Education Review Núm. 23 Pág. 7-26

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Estudio de caso de retroalimentación no directiva mediante enunciados asertivos
Estudio de caso de retroalimentación no directiva mediante enunciados asertivos Vol. 28 Núm. 1 Pág. 4
2023 Enunciación
Antonella González Lillo, Emmy Mateo Girona, M. Teresa
Feedback del profesorado con uso de TIC y percepciones del alumnado en la educación secundaria
Feedback del profesorado con uso de TIC y percepciones del alumnado en la educación secundaria Vol. 46 Núm. 2 Pág. 294-321
2022 Educación
Moreno Romero, Liliana Leticia Rochera, María José
Investigating feedback implemented by instructors to support online competency-based learning (CBL)
Investigating feedback implemented by instructors to support online competency-based learning (CBL) Núm. 18 Pág. 21 ARTICULO
2021 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Wang, Huanhuan Tlili, Ahmed Lehman, James D. Lu, Hang Huang, Ronghuai
¿Influye la Retroalimentación Correctiva en el Uso de la Retroalimentación Elaborada en un Entorno Digital?
¿Influye la Retroalimentación Correctiva en el Uso de la Retroalimentación Elaborada en un Entorno Digital? Vol. 26 Núm. 1 Pág. 57-65 ARTICULO
2020 Psicología educativa
Máñez Sáez, Ignacio
Question-answering skills: The role of feedback in digital environments
Question-answering skills: The role of feedback in digital environments Núm. 3 Pág. 313-335 ARTICULO
2020 Enfance
Máñez Sáez, Ignacio Vidal-Abarca Gámez, Eduardo
Effects of a formative assessment script on how vocational students generate formative feedback to a peer’s or their own performance
Effects of a formative assessment script on how vocational students generate formative feedback to a peer’s or their own performance Vol. 33 Núm. 1 Pág. 117-143 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Peters, Olaf Körndle, Hermann Narciss, Susanne
The Effects of Images on Multiple-choice Questions in Computer-based Formative Assessment
The Effects of Images on Multiple-choice Questions in Computer-based Formative Assessment Núm. 28 Pág. 123-144 ARTICULO
2015 Digital Education Review
Martín SanJosé, Juan Fernando Juan Lizandra, María Carmen Vivó, Roberto Abad, Francisco

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024