Effects of a formative assessment script on how vocational students generate formative feedback to a peer’s or their own performance (2018) ARTICULO Peters, Olaf Körndle, Hermann Narciss, Susanne European journal of psychology of education Vol. 33 Núm. 1 Pág. 117-143
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds Vol. 33 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Strijbos, Jan-Willem
Wichmann, Astrid
|
Instructional scaffolds for learning from formative peer assessment Vol. 33 Núm. 1 Pág. 185-198 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Deiglmayr, Anne
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024