Variables involved in personal, social and school adjustment in a sample of preschool-aged children from different cultural backgrounds (2013) Calero García, María Dolores Fernández Parra, Antonio López-Rubio Martínez, Sonia Carles Gassin, Rosario Mata Sierra, Sara Vives Montero, María del Carmen Navarro González, Elena Márquez Romero, José European journal of psychology of education Vol. 28 Núm. 1 Pág. 133-155

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Spanish Language Proficiency and the Academic Gap between Children of Immigrants and Native Students in Spain
Spanish Language Proficiency and the Academic Gap between Children of Immigrants and Native Students in Spain Vol. 10 Núm. 3 Pág. 218-245 ARTICULO
2021 RISE
Álvarez de Sotomayor Posadillo, Alberto
Inmigración, lengua y rendimiento académico en España
Inmigración, lengua y rendimiento académico en España Vol. 78 Núm. 3 Pág. 3 ARTICULO
2020 Revista internacional de sociología
Álvarez de Sotomayor Posadillo, Alberto Martínez Cousinou, Gloria
Interpersonal problem-solving skills, executive function and learning potential in preadolescents with high/low family risk
Interpersonal problem-solving skills, executive function and learning potential in preadolescents with high/low family risk Núm. 20 Pág. 56 ARTICULO
2017 The Spanish Journal of Psychology
Mata Sierra, Sara Gómez Pérez, María Mar Molinero Caparrós, Clara Calero García, María Dolores
Scaffolding Young Children
Scaffolding Young Children Vol. 15 Núm. 42 Pág. 441-466 OTRO
2017 Electronic journal of research in educational psychology
Mata Sierra, Sara van Geert, Paul Aalsvoort, Geerdina van der
Dynamic Assessment
Dynamic Assessment Núm. 17 Pág. 1-9 ARTICULO
2014 The Spanish Journal of Psychology
Mata Sierra, Sara Calero García, María Dolores

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024