Can we predict mathematical learning disabilities from symbolic and non-symbolic comparison tasks in kindergarten? Findings from a longitudinal study. (2012) Desoete, Annemie Ceulemans, Annelies De Weerdt, Frauke Pieters, Stefanie British journal of educational psychology Núm. 1 Pág. 64-81

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Number processing skill trajectories in children with specific language impairment
Number processing skill trajectories in children with specific language impairment Vol. 32 Núm. 1 Pág. 92-99 ARTICULO
2020 Psicothema
Rodríguez Rodríguez, Cristina González, Sandra Peake, Christian Sepúlveda, Felipe Hernández Cabrera, Juan Andrés
Attention, inhibitory control and early mathematical skills in preschool students
Attention, inhibitory control and early mathematical skills in preschool students Vol. 32 Núm. 2 Pág. 237-244 ARTICULO
2020 Psicothema
Fernández Cueli, Marisol García Fernández, Trinidad Alves, Rui Alexandre González Castro, Paloma
Reliability and validity of nonsymbolic and symbolic comparison tasks in school-aged children
Reliability and validity of nonsymbolic and symbolic comparison tasks in school-aged children Núm. 20 Pág. 76 ARTICULO
2017 The Spanish Journal of Psychology
Castro Cañizares, Danilka Estévez Pérez, Nancy Gómez, David Dartnell, Pablo
Improving number sense in kindergarten children with low achievement in mathematics
Improving number sense in kindergarten children with low achievement in mathematics Vol. 33 Núm. 2 Pág. 311-318 ARTICULO
2017 Anales de psicología
Aragón Mendizábal, Estíbaliz Aguilar Villagrán, Manuel Navarro Guzmán, José Ignacio Howell, Richard
Habilidades matemáticas iniciales y dificultades matemáticas persistentes
Habilidades matemáticas iniciales y dificultades matemáticas persistentes Vol. 3 Núm. 1 Pág. 233-242 ARTICULO
2017 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Siegenthaler Hierro, Rebeca Miranda Casas, Ana Mercader Ruiz, Jessica Presentación Herrero, María Jesús
Las dificultades de aprendizaje de las matemáticas (DAM). Estado del arte
Las dificultades de aprendizaje de las matemáticas (DAM). Estado del arte Vol. 10 Núm. 2 Pág. 13-42 ARTICULO
2015 Revista de Psicología y Educación
Aguilar Villagrán, Manuel Aragón Mendizábal, Estíbaliz Navarro Guzmán, José Ignacio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024