Separation of performance-approach and performance-avoidance achievement goals: A broader analysis (2011) Murayama, Kou Elliot, Andrew J. Yamagata, Shinji Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 1 Pág. 238-256

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The role of social-academic goals in Chinese students’ self-regulated learning
The role of social-academic goals in Chinese students’ self-regulated learning Vol. 34 Núm. 3 Pág. 579-600 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Wang, Jing King, Ronnel B. Rao, Nirmala
Does metacognitive knowledge mediate the relation between goal orientations and educational achievement in secondary school students?
Does metacognitive knowledge mediate the relation between goal orientations and educational achievement in secondary school students? Vol. 16 Núm. 44 Pág. 5-33 ARTICULO
2018 Electronic journal of research in educational psychology
Neuenhaus, Nora Schneider, Wolfgang Artelt, Cordula Lingel, Klaus
Influencia del clima motivacional en educación física sobre las metas de logro y la satisfacción con la vida de los adolescentes
Influencia del clima motivacional en educación física sobre las metas de logro y la satisfacción con la vida de los adolescentes Núm. 31 Pág. 157-163 ARTICULO
2017 Retos
Gutiérrez Sanmartín, Melchor Tomás Miguel, Jose Manuel Calatayud Navarro, Pablo
3x2 Achievement Goals, Self-Determined Motivation and Life Satisfaction in Secondary Education
3x2 Achievement Goals, Self-Determined Motivation and Life Satisfaction in Secondary Education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 5 ARTICULO
2017 Revista de psicodidáctica
Méndez Giménez, Antonio Cecchini Estrada, José Antonio Fernández Río, Javier Méndez Alonso, David Prieto Saborit, José Antonio
Students’ motivation to learn in middle school - a self-regulated learning approach
Students’ motivation to learn in middle school - a self-regulated learning approach Vol. 14 Núm. 39 Pág. 139-225 ARTICULO
2016 Electronic journal of research in educational psychology
Paulino, Paula Sá, Isabel Silva, Adelina Lopes da
Validation of the achievement goal questionnaire – revised in argentinean university students (A-AGQ-R)
Validation of the achievement goal questionnaire – revised in argentinean university students (A-AGQ-R) Vol. 8 Núm. 1 Pág. 10-23
2015 International Journal of Psychological Research
Sánchez Rosas, Javier
Examinando el modelo de metas de logro 3x2 en el contexto de la Educación Física
Examinando el modelo de metas de logro 3x2 en el contexto de la Educación Física Vol. 14 Núm. 3 Pág. 157-168 ARTICULO
2014 Cuadernos de psicología del deporte
Méndez Giménez, Antonio Cecchini Estrada, José Antonio Fernández Río, Javier
When Subordinates Think of their Ideals
When Subordinates Think of their Ideals Vol. 13 Núm. 2 Pág. 777-787 ARTICULO
2010 The Spanish Journal of Psychology
Willis Sánchez, Guillermo Byrd Rodríguez Bailón, Rosa María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jun-2024