Modeling the relationships between cognitive-linguistic skills and literacy skills: New insights from a transparent orthography (2011) Babayigit, Selma Stainthorp, Rhona Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 1 Pág. 169-189

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effects of early reading and writing intervention on Spanish school children
Effects of early reading and writing intervention on Spanish school children Vol. 39 Núm. 3 Pág. 405-414 ARTICULO
2023 Anales de psicología
González Valenzuela, María José Martín Ruiz, Isaías
Linguistic patterns of spelling of isolated words to dictation and text-composing in Catalan across elementary school
Linguistic patterns of spelling of isolated words to dictation and text-composing in Catalan across elementary school Vol. 44 Núm. 1 Pág. 183-218 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Tolchinski Brenman, Liliana
Vocabulary depth and its contribution to text quality in the early years of primary school
Vocabulary depth and its contribution to text quality in the early years of primary school Vol. 44 Núm. 1 Pág. 82-116 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Alonso-Cortés Fradejas, María Dolores López Aguado, Mercedes Llamazares Prieto, Teresa
El desarrollo de las habilidades narrativas en niños: una revisión sistemática de la literatura
El desarrollo de las habilidades narrativas en niños: una revisión sistemática de la literatura Vol. 11 Núm. 2 Pág. 1 ARTICULO
2021 Revista de Investigación en Logopedia
Portilla, Anita Yolanda Almanza, Valeria Darío Castillo, Andrés Restrepo Ramírez, Gerardo
Predictors of spelling errors in expository texts written by Hebrew-speaking elementary school children
Predictors of spelling errors in expository texts written by Hebrew-speaking elementary school children Vol. 44 Núm. 1 Pág. 117-149 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Zadunaisky Ehrlich, Sara Seroussi, Batia Stavans, Anat
Efectos en la escritura de la intervención temprana en estudiantes españoles de Educación Infantil con riesgo de dificultades en el aprendizaje
Efectos en la escritura de la intervención temprana en estudiantes españoles de Educación Infantil con riesgo de dificultades en el aprendizaje Núm. 388 Pág. 85-107 ARTICULO
2020 Revista de educación
González Valenzuela, María José Martín Ruiz, Isaías
Dificultades de lectura en niños con Trastorno Específico del Lenguaje
Dificultades de lectura en niños con Trastorno Específico del Lenguaje Vol. 9 Núm. 1 Pág. 1-15 ARTICULO
2019 Revista de Investigación en Logopedia
Soriano Ferrer, Manuel Contreras González, María del Carmen Corrales Quispiricra, Carmen
Desarrollo de destrezas lectoras en una lengua extranjera en educación primaria.
Desarrollo de destrezas lectoras en una lengua extranjera en educación primaria. Núm. 28 Pág. 91-126 ARTICULO
2018 Tejuelo
Fernández Corbacho, Analí
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Longobardi, Emiddia Spataro, Pietro Pizzicannella, Emiliano
Rapid Naming
Rapid Naming Vol. 35 Núm. 1 Pág. 43-60 ARTICULO
2017 Avances en psicología latinoamericana
P. Albuquerque, Cristina
Evidência de Validade Convergente entre Instrumentos de Avaliação da Consciência Fonológica
Evidência de Validade Convergente entre Instrumentos de Avaliação da Consciência Fonológica Vol. 46 Núm. 4 Pág. 452-460 ARTICULO
2015 Psico
Boulhoça Suehiro, Adriana Cristina Santos, Acácia Aparecida Angeli dos
Procesos implicados en el reconocimiento de las palabras escritas
Procesos implicados en el reconocimiento de las palabras escritas Núm. 20 Pág. 25-44 ARTICULO
2014 Aula
Defior Citoler, Sylvia Ana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024