Empirical evidence regarding relations among a model of epistemic and ontological cognition, academic performance, and educational level. (2010) Greene, Jeffrey Alan Torney-Purta, Judith Azevedo, Roger Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 1 Pág. 234-255
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Epistemología personal Vol. 19 Núm. 81 Pág. 5 ARTICULO | 2019 | Innovación Educativa |
Gaeta González, Martha Leticia
Zanotto González, Maria Mercedes
|
The role of educational context in beliefs about knowledge, information, and truth Vol. 33 Núm. 4 Pág. 685-705 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
List, Alexandra
Grossnickle-Peterson, Emily
Alexander, Patricia A.
Loyens, Sofie M. M.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024