The Stopping Power of Advertising. Measures and Effects of Visual Complexity. (2010) Pieters, Rik Wedel, Michel Batra, Rajeev Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 74 Núm. 5 Pág. 48-61

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Study on Representation of Gender in Indian Print Media
Study on Representation of Gender in Indian Print Media Vol. 40 Núm. 1 Pág. 4 ARTICULO
2022 Estudios de economía aplicada
R, Revathy D Hemmige, Bhargavi
Advances in neuroscience and marketing
Advances in neuroscience and marketing Vol. 26 Núm. 1 Pág. 3-22 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Casado Aranda, Luis Alberto Sánchez Fernández, Juan
Evaluation of university advertising in the written press of Ecuador, a longitudinal study
Evaluation of university advertising in the written press of Ecuador, a longitudinal study Núm. 17 Pág. 109-124 ARTICULO
2019 Obra digital
Segura Mariño, Adriana Graciela Paniagua Rojano, Francisco Javier Moreira Cedeño, Cristhian Marcelo
Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial
Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial Vol. 34 Núm. 2 Pág. 9-32 ARTICULO
2017 Comunicació
Sánchez Sánchez, Cristina Roca Cuberes, Carles Fernández Cavia, José
Atención y atención conjunta a los spots de TV. Estudio con la tecnología del eye tracker
Atención y atención conjunta a los spots de TV. Estudio con la tecnología del eye tracker Vol. 3 Núm. 6 Pág. 103-114 ARTICULO
2015 Grafica
Añaños, Elena Oliver, Andreu

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Jul-2024