Learning-related motives and the perception of the motivational quality of the learning environment. (2007) ARTICULO Alonso Tapia, Jesús Ruiz Díaz, Miguel Ángel Psicothema Vol. 19 Núm. 4 Pág. 603-609

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The importance of socio-affective relationships in educational contexts
The importance of socio-affective relationships in educational contexts Vol. 12 Núm. 2 Pág. 149-177 ARTICULO
2023 International Journal of Educational Psychology
Bardelli, Noemí Elena Huertas Martínez, Juan Antonio Castillejo Ruíz, Jesús Ignacio
Cross-Cultural Validity of the “Classroom Motivational Climate Questionnaire”
Cross-Cultural Validity of the “Classroom Motivational Climate Questionnaire” Vol. 20 Núm. 2 Pág. 227-246 ARTICULO
2015 Revista de psicodidáctica
Villasana, Mercedes Alonso Tapia, Jesús
Motivación, comportamiento de los alumnos y rendimiento académico
Motivación, comportamiento de los alumnos y rendimiento académico Vol. 35 Núm. 1 Pág. 61-72 ARTICULO
2012 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Gutiérrez Sanmartín, Melchor López, Esther A.
On the Nature of Motivational Orientations
On the Nature of Motivational Orientations Vol. 13 Núm. 1 Pág. 232-243 ARTICULO
2010 The Spanish Journal of Psychology
Alonso Tapia, Jesús Huertas Martínez, Juan Antonio Ruiz Díaz, Miguel Ángel
Development and initial validation of the Classroom Motivational Climate Questionnaire (CMCQ)
Development and initial validation of the Classroom Motivational Climate Questionnaire (CMCQ) Vol. 20 Núm. 4 Pág. 883-895 ARTICULO
2008 Psicothema
Alonso Tapia, Jesús Fernández Heredia, Blanca

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Jul-2024