Investigación sobre la relación entre las directrices curriculares relativas a la enseñanza de la lengua inglesa y su aplicación en el aula (1º Bachillerato) (2007) Cerezo García, María Lourdes

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Frequently Reported Practices in Communicative Language Teaching
Frequently Reported Practices in Communicative Language Teaching Vol. 17 Núm. 1 Pág. 45-61 ARTICULO
2018 RAEL
Garrote Salazar, Marta Alonso Belmonte, Isabel Galetti, Edgardo
A literacy approach to language teaching
A literacy approach to language teaching Núm. 41 Pág. 205-223 ARTICULO
2018 Pulso
Halbach, Ana María
Analysis of Oral Skills Development in the Most Used English Language Textbooks in the Second year of Baccalaureate in Spain
Analysis of Oral Skills Development in the Most Used English Language Textbooks in the Second year of Baccalaureate in Spain Núm. 27 Pág. 107-121 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Luque Agulló, Gloria Bueno Alastuey, María Camino
A tool to analyze oral competence development in EFL textbooks
A tool to analyze oral competence development in EFL textbooks Vol. 28 Núm. 1 Pág. 73-96 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Bueno Alastuey, María Camino Luque Agulló, Gloria
English language teaching in Spain
English language teaching in Spain Vol. 9 Núm. 1 Pág. 1-28 ARTICULO
2009 IJES
Criado, Raquel Sánchez Pérez, Aquilino
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials.
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials. Núm. 22 Pág. 89-106 ARTICULO
2009 Revista española de lingüística aplicada
Criado, Raquel Sánchez Pérez, Aquilino

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024