Teacher enthusiasm and students’ social-behavioral learning engagement (2021) Dewaele, Jean-Marc Li, Chengchen Language teaching research Vol. 25 Núm. 6 Pág. 922-945
- Número de citas: 8 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 6 LINGUISTICA 5 EDUCACION 5 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Probing the bond between EFL teachers’ emotional literacy skills and professional development Núm. 41 Pág. 15 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Ghiasvand, Farhad
Jahanbakhsh, Akbar A.
Kogani, Maryam
|
Assessing EFL (English as Foreign Language) education for sustainable development Vol. 14 Núm. 8 Pág. 2282-2299 ARTICULO | 2024 | EJIHPE |
Wu, Shujie
Shafait, Zahid
|
How burnout, resilience, and engagement interplay among EFL learners? A mixed-methods investigation in the Chinese senior high school context Núm. 0 Pág. 1 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Wu, Hanwei
Wang, Yunsong
Wang, Yongliang
|
Introduction Núm. 0 Pág. 11 PRESENTACION | 2024 | Porta Linguarum |
Derakhshan, Ali
Pawlak, Miroslaw
|
Modeling the contribution of anxiety, enjoyment, and classroomenvironment to boredom among students of English as a Foreign Language Núm. 21 Pág. 9-34 ARTICULO | 2024 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Alanazi, Sami
Bensalem, Elias
|
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Shakki, Farzaneh
|
Growth mindset and reading proficiency of ESL learners Vol. 38 Núm. 2 Pág. 675-693 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Bernardo, Allan B. I.
|
Creaciones poéticas visuales en la enseñanza de español como LE/L2 Núm. 10 Pág. 162-183 ARTICULO | 2023 | Digilec |
de la Torre Sánchez, Ángel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024