Indigenous Students Learning English in Higher Education (2018) Usma Wilches, Jaime A. Ortiz, Janeth Gutiérrez Piña, Claudia L. Íkala Vol. 23 Núm. 2 Pág. 229-254

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Incorporating an intercultural path in the National Bi/multilingual Program
Incorporating an intercultural path in the National Bi/multilingual Program Vol. 51 Núm. 2 Pág. 416-437
2023 Lenguaje
Jaramillo Cárdenas., Leidy Catalina
Critical Intercultural Pedagogical Experiences
Critical Intercultural Pedagogical Experiences Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-1
2023 Colombian Applied Linguistics
Oviedo Gómez, Hans Jaramillo Cárdenas, Catalina
Learning English From a Critical, Intercultural Perspective
Learning English From a Critical, Intercultural Perspective Vol. 24 Núm. 2 Pág. 265-279
2022 Profile
Gutierrez, Claudia Patricia
Enseñar lenguas extranjeras en la U-diversidad
Enseñar lenguas extranjeras en la U-diversidad Vol. 27 Núm. 3 Pág. 663-683 ARTICULO
2022 Íkala
Ortiz, Janeth Arismendi Gómez, Fabio Alberto Londoño Ceballos, Paula Andrea
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia
Scholars Raising their Voices Up: Discourses of Hegemony and Resistance in ELT in Colombia Vol. 27 Núm. 3 Pág. 725-743 ARTICULO
2022 Íkala
Mosquera Pérez, Jhon Eduardo
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15
2021 HOW
Guerrero Nieto, Carmen Helena Quintero Polo, Álvaro Hernán
Configuración de identidad racial de aprendientes de segundas lenguas en el contexto colombiano
Configuración de identidad racial de aprendientes de segundas lenguas en el contexto colombiano Núm. 54 Pág. 146-163 ARTICULO
2021 Folios
Cruz Arcila, Ferney Bonilla Medina, Sandra Ximena
Configuration of Racial Identities of Learners of English
Configuration of Racial Identities of Learners of English Vol. 23 Núm. 2 Pág. 137-150
2021 Profile
Bonilla Medina, Sandra Ximena Varela, Karen Vanessa García, Katherin
Colombian English Teachers’ Stories and Experiences in the National Bilingualism Program: Three Portraits that Shape Their Professional Development Journeys
Colombian English Teachers’ Stories and Experiences in the National Bilingualism Program: Three Portraits that Shape Their Professional Development Journeys Vol. 25 Núm. 1 Pág. 115-135
2020 Íkala
Sierra Ospina, Nelly
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom
Using Collaborative Action Research to Address Bullying and Violence in a Colombian High School EFLClassroom Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-54
2020 Íkala
Ortega, Yecid
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia
Exploring the Grounds for the Study of the Identity of Indigenous English Language Teachers in Colombia Núm. 20 Pág. 189-214
2020 Gist
Arias Cepeda, Carlos
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL
“Teacher, ¿Puedo Hablar en Español?” A Reflection on Plurilingualism and Translanguaging Practices in EFL Vol. 21 Núm. 2 Pág. 155-170
2019 Profile
Ortega, Yecid

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024