Manipulating task implementation variables with incipient Spanish language learners (2018) ARTICULO Payant, Caroline Reagan, Derek Language teaching research Vol. 22 Núm. 2 Pág. 169-188
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue Vol. 35 Núm. 2 Pág. 480-512 ARTICULO | 2022 | Revista española de lingüística aplicada |
Gallardo del Puerto, Francisco
Martínez Adrián, María
|
Teaching English through play Vol. 11 Núm. 5 Pág. 1-13 | 2022 | Human Review |
Navarro, Margarita
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024