Creating a Pedagogical Space that Fosters the (Re)Construction of Self Through Life Stories of Pre-Service English Language Teachers (2016) ARTICULO Quintero Polo, Álvaro Hernán HOW Vol. 23 Núm. 2 Pág. 106-124
- Número de citas: 7 (14.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 LINGUISTICA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
English Teachers’ Storied Resistance and Agency vis-a-vis Neoliberal Agendas in Supranational Educational Policies in Colombia Vol. 25 Núm. 2 Pág. 1-15 | 2023 | Colombian Applied Linguistics |
Gómez Gaitán, Sandra Viviana
Forero Mondragón., Alber Josué
Largo, José David
|
English Language Preservice Teachers’ Identity Construction Within Academic and Other Communities Vol. 24 Núm. 1 Pág. 247-260 | 2022 | Profile |
Posada Ortiz, Julia Zoraida
|
Emergence and Development of a Research Area in Language Education Policies: Our Contribution to Setting the Grounds for a Local Perspective on Policymaking Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-15 | 2021 | HOW |
Guerrero Nieto, Carmen Helena
Quintero Polo, Álvaro Hernán
|
El proceso dinámico de construcción de identidad estudiantes- profesores como futuros profesores Núm. 38 Pág. 1-20 | 2021 | Cuadernos de Lingüística Hispánica |
Torres Cepeda, Nancy María
Ramos Holguín, Bertha
|
Pedagogical Practicum and Student-Teachers Discursively Conceived in an ELT Undergraduate Program Vol. 23 Núm. 2 Pág. 183-198 | 2021 | Profile |
Lucero, Edgar
Cortés-Ibañez, Andrea Margarita
|
Factors Shaping EFL Preservice Teachers’ Identity Configuration Vol. 25 Núm. 3 Pág. 583-603 | 2020 | Íkala |
Buendía Arias, Ximena Paola
André Arenas, Andrea
del Rosario Rosado Mendinueta, Nayibe
|
Living the teaching practicum within dichotomies Vol. 25 Núm. 2 Pág. 69-89 | 2018 | HOW |
Pinzón Capador, Sandra Viviana
Guerrero Nieto, Carmen Helena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024