You have full text access to this content language mediation in an L3 classroom (2015) Payant, Caroline Kim, Youjin Foreign language annals Vol. 48 Núm. 4 Pág. 706-729
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Exploring Multilingual Learners’ Writing Practices during an L2 and an L3 Individual Writing Task Vol. 76 Núm. 4 Pág. 313-334 ARTICULO | 2020 | Canadian modern language review |
Payant, Caroline
|
L2 Vocabulary Learning and Linguistic Mediation Vol. 19 Núm. 2 Pág. 64-89 ARTICULO | 2020 | RAEL |
Alcaraz Mármol, Gema
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024