If one goes up the other must come down (2015) Parker, Philip D. Marsh, Herbert W. Morin, Alexandre J.S. Seaton, Marjorie Zanden, Brooke Van British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 172-191

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Profiles of competence development in mathematics and reading in early secondary education
Profiles of competence development in mathematics and reading in early secondary education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1015-1034 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Freund, Micha-Josia Gnambs, Timo Lockl, Kathrin Wolter, Ilka
Gender gap in mathematics and in reading
Gender gap in mathematics and in reading Núm. 9 Pág. 6-56 ARTICULO
2019 Journal of Supranational Policies of Education (JOSPOE)
Rapp, Joel Borgonovi, Francesca

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024