If one goes up the other must come down (2015) Parker, Philip D. Marsh, Herbert W. Morin, Alexandre J.S. Seaton, Marjorie Zanden, Brooke Van British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 172-191
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Profiles of competence development in mathematics and reading in early secondary education Vol. 37 Núm. 4 Pág. 1015-1034 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Freund, Micha-Josia
Gnambs, Timo
Lockl, Kathrin
Wolter, Ilka
|
Gender gap in mathematics and in reading Núm. 9 Pág. 6-56 ARTICULO | 2019 | Journal of Supranational Policies of Education (JOSPOE) |
Rapp, Joel
Borgonovi, Francesca
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024