Language, Identity, and the Ownership of English (1997) Norton, Bonny TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 31 Núm. 3 Pág. 409-430

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Identity construction in telecollaborative activities
Identity construction in telecollaborative activities Núm. 25 Pág. 27
2023 ETD
Schaefer, Rodrigo Heemann, Christiane
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches.
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches. Vol. 4 Núm. 1 Pág. 35-47
2021 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Torras Vila, Berta
Nous aprenents xinesos adults de català a Catalunya
Nous aprenents xinesos adults de català a Catalunya Núm. 75 Pág. 222-239 ARTICULO
2021 Revista de llengua i dret
Ning, Ruochen Bach Martorell, Carme
Configuración de identidad racial de aprendientes de segundas lenguas en el contexto colombiano
Configuración de identidad racial de aprendientes de segundas lenguas en el contexto colombiano Núm. 54 Pág. 146-163 ARTICULO
2021 Folios
Cruz Arcila, Ferney Bonilla Medina, Sandra Ximena
Configuration of Racial Identities of Learners of English
Configuration of Racial Identities of Learners of English Vol. 23 Núm. 2 Pág. 137-150
2021 Profile
Bonilla Medina, Sandra Ximena Varela, Karen Vanessa García, Katherin
Posicionamiento cultural e identidad cultural como principios de una enseñanza basada en contenidos en la clase de inglés como lengua extranjera
Posicionamiento cultural e identidad cultural como principios de una enseñanza basada en contenidos en la clase de inglés como lengua extranjera Núm. 12 Pág. 11-27
2020 Revista Oratores
Carvajal, Beatriz Carolina
EFL Teacher Professionalism and Identity
EFL Teacher Professionalism and Identity Vol. 26 Núm. 1 Pág. 153-176
2019 HOW
Torres Rocha, Julio César
La motivación en la enseñanza y el aprendizaje de la pronunciación de lengua extranjera en educación primaria
La motivación en la enseñanza y el aprendizaje de la pronunciación de lengua extranjera en educación primaria Vol. 15 Núm. 1 Pág. 89-102
2019 Praxis
Castro Carracedo, Juan Manuel
(Re)construcción de la identidad a través del aprendizaje de un segundo idioma
(Re)construcción de la identidad a través del aprendizaje de un segundo idioma Núm. 8 Pág. 202-213 ARTICULO
2019 ReiDoCrea
Auxiliadora Castillo Soto, María
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English
Fostering Critical Perspectives Among Future Teachers of English Vol. 24 Núm. 3 Pág. 607-618
2019 Íkala
Barros del Río, María Amor
El sesgo de género en las imagenes de los libros de texto de inglés de Educación secundaría
El sesgo de género en las imagenes de los libros de texto de inglés de Educación secundaría Núm. 41 Pág. 179-197 ARTICULO
2018 Cauce
Rojo, María Teresa Barros del Río, María Amor
Narratives of Desire, Love, Imagination, and Fluidity
Narratives of Desire, Love, Imagination, and Fluidity Vol. 11 Núm. 1 Pág. 141-164
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Sarasa, María Cristina Porta Vázquez, Luís
A Narrative Inquiry Into Pre-Service English Teachers’ Temporal Investments in Their Initial Education Curriculum
A Narrative Inquiry Into Pre-Service English Teachers’ Temporal Investments in Their Initial Education Curriculum Vol. 24 Núm. 1 Pág. 27-43 ARTICULO
2017 HOW
Sarasa, María Cristina
Identity Construction and Reversal Conceptual Transfer Among Iranian EFL Learners
Identity Construction and Reversal Conceptual Transfer Among Iranian EFL Learners Vol. 24 Núm. 2 Pág. 63-79 ARTICULO
2017 HOW
Gholaminejad, Razieh
High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements
High School EFL Teachers’ Identity and Their Emotions Towards Language Requirements Vol. 19 Núm. 2 Pág. 41-55 ARTICULO
2017 Profile
Torres Rocha, Julio César
Creating a Pedagogical Space that Fosters the (Re)Construction of Self Through Life Stories of Pre-Service English Language Teachers
Creating a Pedagogical Space that Fosters the (Re)Construction of Self Through Life Stories of Pre-Service English Language Teachers Vol. 23 Núm. 2 Pág. 106-124 ARTICULO
2016 HOW
Quintero Polo, Álvaro Hernán
Collaborative Work and Language Learners’ Identities When Editing Academic Texts
Collaborative Work and Language Learners’ Identities When Editing Academic Texts Vol. 23 Núm. 2 Pág. 58-74 ARTICULO
2016 HOW
Caviedes, Lorena Meza, Angélica Rodríguez, Ingrid
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities
A Narrative Inquiry into Preservice English Teachers’ Imagined Identities Núm. 12 Pág. 96-114 ARTICULO
2016 Gist
Sarasa, María Cristina
Psicología y decolonialidad
Psicología y decolonialidad Vol. 18 Núm. 3 Pág. 83-94 ARTICULO
2016 Quaderns de Psicología
Pinto Loria, María de Lourdes García Quintanilla, Alejandra Rodríguez Morrill, Evelyn I. Méndez Puga, Ana María
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico
Struggling Authorial Identity of Second Language University Academic Writers in Mexico Vol. 18 Núm. 1 Pág. 115-127 ARTICULO
2016 Profile
Crawford, Troy Mora Pablo, Irasema Lengeling, Martha
Pronunciación en lengua extranjera e identidad
Pronunciación en lengua extranjera e identidad Núm. 11 Pág. 145-163 ARTICULO
2013 Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation
Usó Viciedo, Lidia
Linguistic imperialism in the ELT profession?
Linguistic imperialism in the ELT profession? Núm. 1 Pág. 113-150 ARTICULO
2004 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
González Fernández, Paula

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Sep-2024