Know Your Customer: How Salesperson Perceptions of Customer Relationship Quality form and Influence Account Profitability. (2014) Mullins, Ryan R. Ahearne, Michael Lam, Son K Hall, Zachary R. Boichuk, Jeffrey P Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 78 Núm. 6 Pág. 38-58
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Ámbito Citas ECONOMIA 2
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Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
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What motivates and deters users’ online co-creation? The role of cultural and socio-demographic factors Vol. 25 Núm. 2 Pág. 260-281 ARTICULO | 2021 | Spanish journal of marketing-ESIC |
Chepurna, Maryna
Rialp Criado, Josep
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The Importance of Brand Values in Family Business Vol. 2 Núm. 2 Pág. 16-43 ARTICULO | 2017 | Journal of evolutionary studies in business |
Bravo, Rafael
Cambra-Fierro, Jesús
Centeno, Edgar
Melero Polo, Iguácel
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