Paving the Way Towards the ECTS System: Self-Assessment, Metacognition, and Professional Competence in a Literature Course for FL Teachers (2012) ARTICULO Pérez Valverde, Cristina Ruiz Cecilia, Raúl Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 17 Pág. 67-78
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Intercomprendersi Núm. 8 Pág. 225-237 ARTICULO | 2019 | ReiDoCrea |
Gramegna, Barbara
|
Use of literature, resources and innovative methodologies in the English classroom Núm. 32 Pág. 53-70 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Torrano Guillamón, Lorena
Cascales Martínez, Antonia
Carrillo García, María Encarnación
|
The development of FL Teachers' Professional Identity Through the Production of Narratives Núm. 22 Pág. 61-72 ARTICULO | 2014 | Porta Linguarum |
Pérez Valverde, Cristina
Ruiz Cecilia, Raúl
|
Narrowing cultural boundaries in the EFL classroom Núm. 25 Pág. 225-244 ARTICULO | 2012 | Revista española de lingüística aplicada |
Ruiz Cecilia, Raúl
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024