Relations among competence beliefs, utility value, achievement goals, and effort in mathematics (2007) Chouinard, Roch Karsenti, Thierry Roy, Normand British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 501-517

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La pédagogie c’est aussi de l’amour. L’amour compassionnel de l’enseignant comme médiateur du lien entre la structure de maîtrise et la motivation des collégiens en mathématiques
La pédagogie c’est aussi de l’amour. L’amour compassionnel de l’enseignant comme médiateur du lien entre la structure de maîtrise et la motivation des collégiens en mathématiques Núm. 214 Pág. 5-20 ARTICULO
2022 Revue française de pédagogie
Adler, Kim Virat, Mael
Optimization: an attempt to establish empirical evidence for theoretical and practical purposes
Optimization: an attempt to establish empirical evidence for theoretical and practical purposes Vol. 36 Núm. 2 Pág. 453-475 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Phan, Huy P. Ngu, Bing Hiong
Probing the underlying structure of modern expectancy-value theory in multicultural education
Probing the underlying structure of modern expectancy-value theory in multicultural education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 55-81 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Psychology
Yang, Yan Mindrila, Diana L.
Behavioral engagement and disaffection in school activities
Behavioral engagement and disaffection in school activities Vol. 31 Núm. 3 Pág. 869-878 ARTICULO
2015 Anales de psicología
González Fernández, Antonio Paoloni, Paola Verónica Donolo, Danilo Rinaudo, María Cristina
Actitudes y estrategias en el aprendizaje de las matemáticas
Actitudes y estrategias en el aprendizaje de las matemáticas Núm. 63 Pág. 89-97 ARTICULO
2013 Uno
Hidalgo Alonso, Santiago Maroto Sáez, Ana Ortega del Rincón, Tomás Palacios Picos, Andrés
An Explanatory Model of Academic Achievement based on Aptitudes, Goal Orientations, Self-Concept and Learning Strategies
An Explanatory Model of Academic Achievement based on Aptitudes, Goal Orientations, Self-Concept and Learning Strategies Vol. 15 Núm. 1 Pág. 48-60 ARTICULO
2012 The Spanish Journal of Psychology
Miñano Pérez, Pablo Castejón Costa, Juan Luis Gilar Corbí, Raquel
Una exploración de metas de logro en el aprendizaje
Una exploración de metas de logro en el aprendizaje Vol. 10 Núm. 27 Pág. 505-544 ARTICULO
2012 Electronic journal of research in educational psychology
Phan, Huy P.
A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and Mathematics
A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and Mathematics Vol. 28 Núm. 1 Pág. 45-54 ARTICULO
2012 Anales de psicología
Miñano Pérez, Pablo Gilar Corbí, Raquel Castejón Costa, Juan Luis
Variables cognitivas y motivacionales en el rendimiento académico en Lengua y Matemáticas
Variables cognitivas y motivacionales en el rendimiento académico en Lengua y Matemáticas Vol. 16 Núm. 2 Pág. 203-230 ARTICULO
2011 Revista de psicodidáctica
Miñano Pérez, Pablo Castejón Costa, Juan Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024